Intrebari frecvente



Cat timp trebuie sa astept pentru a primi produsele comandate?

In cazul in care comanda dvs. a fost plasata pana la orele 12, veti fi contactat telefonic de catre un reprezentant al firmei noastre pentru confirmarea acesteia, iar produsele vor fi expediate in cel mult 24 ore. In cazul in care comanda dvs. a fost plasata dupa orele 12 produsele vor fi livrate in ziua urmatoare.

Daca optati pentru expedierea cu Posta Romana coletul va ajunge la dvs in 3-5 zile, in cazul expedierii prin curier rapid aceasta va ajunge la dvs. in maxim 48 ore.

Livrarea se poate efectua in cateva ore in Oradea.

 

Este posibila ridicarea personala a produselor comandate?

Da este posibila ridicarea personala a produselor comandate, la sediul firmei noastre din Oradea, str.Poienitei nr.27, tel. 0756 086346, caz in care, evident, costurile de transport nu vor mai fi aplicate.

Orar: Luni-Vineri: 8-17

 

Cum pot inlocui produsele daca este ceva in neregula?

Desigur, suntem foarte  interesati sa asiguram satisfacerea clientilor nostri. De aceea suntem receptivi la orice neregula ar putea aparea in derularea comenzilor.

Pentru orice neregula semnalata este nevoie de urmatoarele:

  •  - inainte de utilizarea produselor comparati comanda cu produsele receptionate
  •  - in momentul primirii pachetului va rugam verificati imediat continutul acestuia, respectiv cantitatea si sortimentele sa fie identice celor comandate de dvs. In cazul in care exista minusuri sau deteriorari ale produselor va rugam sa ne contactati in 48 ore de la constatare.
  •  - ambalati produsele pentru expediere in siguranta
  •  - produsele neutilizate sunt preluate de catre noi doar in ambalajul original.

 


 De ce sa cumpar de la Plicantisoc.ro?

  • Pentru ca puteti alege dintr-o gama larga de plicuri si produse necesare expedierii articolelor dvs.
  • Pentru ca puteti cumpara dintr-un singur loc, ceea ce aduce un confort in achizitii.
  • Pentru ca puteti beneficia de servicii profesionale, iar informatiile sunt cat se poate de relevante.
  • Pentru ca avem experienta de cativa ani pe piata online.
  • Si nu in ultimul rand datorita preturilor foarte bune practicate de catre noi.

 

Putem emite factura pe alt nume decat cel inregistrat?

Da, in acest caz trimiteti noua adresa de facturare pe adresa noastra de e-mail: info@plicantisoc.ro               


Pot comanda prin e-mail sau telefon?

Da, prin telefon la nr. 0756-086346, iar prin e-mail : info@plicantisoc.ro


Care este costul de livrare?

 In momentul in care introduceti comanda dvs. si optati pentru livrarea cu Posta Romana sau prin curier rapid programul va calcula automat costurile de transport.


Cum pot face o schimbare in comanda mea?

Ne puteti contacta telefonic, la nr: 0756-086346 sau pe e-mail: info@plicantisoc.ro.


La cine pot apela pentru un ajutor in lansarea comenzii?

 Va stam la dispozitie si suntem bucurosi sa va ajutam la nr de telefon 0756-086346 sau pe adresa de mail info@plicantisoc.ro.


Care sunt modalitatile de plata?

  • Modalitatea de plata este ramburs, la primirea coletului.
  • De asemenea puteti efectua plata anticipata in contul nostru bancar: RO28BTRL00501202T12515XX, Banca Transilvania, Sucursala Oradea
  • In cazul in care livrarea se efectueaza personal, plata se va face in momentul livrarii.


Cum comand?

  1. Cautati produsul dorit in functie de cerintele dvs si adaugati-l in cos. Puteti modifica usor cantitatea dorita. Programul va va aduce mereu la cunostiinta ce produse aveti in cos, cantitatea acestora si valoarea (inclusiv transportul).
  2. Cititi cu atentie descrierile produselor sa vedeti daca acestea sunt adecvate cerintelor dvs.
  3. Va autentificati, alegeti modalitatea de transport, plata si finalizati comanda.